Email marketing

Met e-mailmarketing kunt u uw klanten en prospects op een persoonlijke manier benaderen, informeren en (her)activeren.
Zet uw e-mail slim in, dan resulteert dat in meer websitebezoek en hogere conversieratio’s. Maar ook hier geldt: zonder strategie geen resultaat.

Strategie e-mail campagnes

E-mailmarketing nemen wij mee in het totale online marketingplan. Wij geloven namelijk in de kracht van een mix van kanalen die het best aansluiten bij uw bedrijf, doelgroep en doelstellingen.
Wie gaan we wanneer bereiken, met welk doel en met welke boodschap?
De e-mailcampagnes stellen we op op basis van de stappen binnen de customer journey van uw doelgroep.
Daarnaast denken we ook mee over het vergroten van uw klanten database en het inrichten van passende segmenten. Hierbij wordt uiteraard rekening gehouden met de wetgeving en privacy van uw prospects en klanten.

E-mailmarketing automation

Met tools als bijvoorbeeld Mailchimp kunnen e-mails worden gepersonaliseerd. Ook kunt u er mailings mee automatiseren. Maar het gaat veel verder!

Met marketing automation tools als HubSpot kunt u sales funnels inrichten waarmee je e-mails kunt automatiseren en profielen kunt opbouwen. Zo kunt u nóg gerichter inspelen op de behoeftes van uw prospects en klanten. In iedere fase van de klantreis.

Enkele toepassingen van e-mailmarketing automation:

  • Lead nurturing: prospects die nog niet in de aankoopfase zitten voorzien van de juiste content
  • Segmentatie: prospects segmenteren op basis van hun gedrag
  • Content personaliseren: prospects voorzien van content die op zijn informatiebehoefte en interesses zijn afgestemd
  • Real time: prospects real time up-sells en cross-sells sturen

Naar overzicht Contact

SAMEN ONLINE GROEIEN

haal het beste rendement uit uw marketingbudget.

meer weten?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.